2007年5月25日星期五

2003 衝出亞洲 - 英國30日暑假語文團 ~ 倫敦週邊篇

係呢一個月的英國之旅中,逢星期六日不用上堂,我地就會週圍去玩,通常會day trip到倫敦的近郊玩一日,夜晚就回到倫敦,近郊地方和倫敦無論環境和感覺都好唔同。。。
第一個星期六,我地join左school tour去咗一個英國小鎮 Rochester。搭旅遊巴去Rochester途中先到一個English Village的Pub度吃breakfast,只有一杯英式紅茶和餅乾,好英國style,不過我都係鐘意港式飲茶多啲,哈哈!Pub度的最深印象唔係杯茶,而且裡面有個似碧咸的靚仔Bar Tender。。。呢間就係pub門口,唔知個bar tender仲有沒係度做呢?哈哈。。。
經過個多小時的車程,終於到達Rochester。Rochester係一個典型的Ancient Town,充滿小鎮風情,和倫敦的繁華完全不同。去Rochester好似回到以前的英國咁,中間係石地板,兩旁係矮小的建築物,感覺好relax。。。我地去咗Rochester Cathedral、Charles Dickens Centre和Rochester最出名的Ruined Castle。Ruined Castle 在一個小山上,所以要行一段上坡路先到,可以俾錢上Castle睇,但我覺得頗貴,所以只在外面影幾張到此一遊相就算啦!不過上咗Castle的幾位同學話好值得,可以望到成個Rochester的view,有的後悔沒上去添。。。行行影影,好快就到黄昏,要搭上歸途了。。。
星期日,我地join咗school tour去Greenwich格林威治。我地搭無人駕駛列車去到Greenwich,首先出發去上山時經過Queen's House。
之後梗係去最出名的Royal Observatory Greenwich啦!Greenwich為時間開始的地方,有一個世上最準的時鐘,它有一個博物館介紹Greenwich的歴史,而且有一條時間開始線,分開東半球和南半球,線上仲有各國的時間,找來找去,終於找到香港啦!!!
睇完時間線,去咗Greenwich的公園,行咗一陣,要回Greenwich站。途中經過一間專舉行重大宴會的restaurant,裡面的天花板畫左的好靚的油畫。
之後又經過一隻大船,原來Greenwich以前航海業非常發達,呢隻在市中心的大船就係見證着Greenwich的歷史。行行下就到咗Greenwich站,搭番火車回倫敦了。。。
第二個星期六,我地又join左school tour去Bath。Bath係其中一個我覺得非常值得去的城市,我地好早出發,經過三個多小時,旅遊巴終於抵達Bath啦。第一站當然先到最出名的Roman Baths-羅馬浴池,雖然入場費都幾貴,但一場來到,梗要去睇睇!一入到去,個浴池真係超大超宏偉,啲池水好得意係綠色,仲係熱架!另外仲有個博物館解釋浴池的歷史,可惜沒乜時間,匆匆行一圈後,就要出發到下一景點了!
接着到Bath的草地picnic lunch,草地後面的building十分出名,包含了許多不同風格的建築。但對於唔係讀建築的我,真係完全睇唔到有何特別?
Lunch之後到左Pride and Prejudice 作者Jane Justin博物館和Bath Abbey,然後又要搭三小時巴士回倫敦了。旅遊巴途中經過十分出名的巨石陣,由於沒得落車,只好匆匆在車上拍了一張。。。
星期日,我地group人自己去咗Cambridge,感受一下英國最高學府的文化氣息。英國的大學真係超大,一間劍橋竟然佔左一個劍橋城!第一站先到咗最出名的King's College,估唔到的係原來每一個college入場都要收費,有貴有平,搞到大學好似旅遊觀光點咁,我覺得有的怪lor。。。祖國的大學在呢方面似乎好啲,至少上年去清華大學都沒收入場費呀!問左King's College要收成5英鎊,好貴呀,每個遊客收幾鎊,佢咪好好賺???因為太貴,所以沒入到King's College,在門口拍幾張相就走人啦!

之後在劍橋周圍行下,因入場費較平(一英鎊only),入咗以景色優美聞名的Queen's College。College內有教堂、garden等,仲有一條Wooden Bridge,Bridge下就係著名的康河啦!

行左一陣就離開Queen's College,去咗不用入場費的Pembroke College和Fitzwilliam Museum。接着就到每個遊客都會玩的康河遊船Punting啦!由於慳錢,所以沒請靚仔船伕,幾個同學自告奮勇去划。事實證明這是一項十分驚險的活動,好難去控制船的方向。。。見到附近不斷有船翻倒和有人落水,實在很難有徐自摩[再別康橋]的意境。。。幸好有驚無險一小時,終於拖着疲乏的身軀回到倫敦了。。。

沒有留言:

發佈留言