2012年3月18日星期日

奧蘭多十一天夢想成真之旅 ~ Day 3 (下)

玩完個Safari Tour2點幾,過去Asia區影下Animal Kingdom個招牌雪山la!呢個係仿喜馬拉雅山而建的雪山,裡面有個Animal Kingdom內最popular的attraction Expedition Everest過山車,仲有倒後行架!見到呢個disney最刺激的過山車,我地梗係唔敢玩,影相就算la!


差唔多3點,在Asia區霸位睇3點半巡遊la!


Animal Kingdom的巡遊算係disney幾個park中比較簡陋的一個,地理位置局限d巡遊路線兩旁好窄,霸位有d難,有d路兩旁只可以容納一排人!d公仔及花車大部份用人去抬起d花車,所以唔係d大型又靚的車!不過我都好欣賞佢地專登襯番Animal Kingdom的環保concept,所以用人去抬or踩花車而唔用電子花車!巡遊大概20mins,而且佢地好多花車都載左人,仲好似係遊客,唔知係未有得報名的呢?好得意!
 









睇完巡遊就去行Maharaja Jungle Trek,係行遊步道睇老虎,經過一d動物,仲有個蝙蝠屋,終於見到兩三隻老虎la!沒乜特別快快行完去玩lu!
 


Asia區另一個game Kali River Rapids係我好鍾意玩的激流,可能係冬天唔算多人,排10mins度就有得玩,我已經著晒雨褸,但又係和上次新加坡Universal玩Jurassic Park一樣咁黑仔,到衝落來時又係轉到我係後面落,條褲濕晒la=o=不過都好好玩!


之後番去Dinoland玩Animal Kingdom另一個好popular的game Dinosaur,好似日本disney sea個Indiana Jones咁,坐吉普車去探險!之前拿左fastpass所以排5mins就有得玩la!個theme都好好,係講有個科學家培養左d恐龍,帶我地去睇,點知後來架車不受控,驚險一輪後當然安全回到起點la!架車在黑暗中左穿右插,唔刺激得來好好玩,d場景整得幾靚,不過太短la,如果個game長d就仲好玩!


玩完Dinosaur就玩埋呢個area的其他game,恐龍版的小飛象Tricera Top Spin和小型過山車Primeval Whirl!Primeval Whirl係唔刺激的圓形過山車,都好好玩架!


差唔多6點幾,想玩的差唔多玩完,而且Animal Kingdom動物要瞓覺所以7點就會close,去downtown disney吃dinner lu!總括而言,Animal Kingdom在4個disney park度算係比較少野玩的樂園,不過我好鍾意佢大自然的concept而起左一個有真動物的theme park,好特別,好玩得來又有教育意義,very good!傳言orlando disney在遲d起嗰個阿凡達新land會座落於Animal Kingdom,咁就可以和其他disney park平起平坐la,十個期待呢!

由theme park去disney downtown係沒shuttle bus直達,要由park去任何一間酒店再轉車到downtown,所以去到downtown都7點幾lu!disney downtown係由3個part組成,有野食有野買,真係好大架!


Restaurant方面有很貴的table service餐廳,亦有幾間quick service的,我地今次主要去一間BLOG友介紹的Quick service餐廳Wolfgang Puck Express!平時quick service係快餐形式要自己拿食物,呢間餐廳特別於會有人serve你,自己counter叫完會有waiter拿食物,而且無論環境和食物都似一間正式餐廳,我地叫左烤雞、煎三文魚扒和肉丸意粉,賣相和味道都好好,甜品仲可以叫Creme Brulee,好好食!雖然係比平時的quick service貴d,每人要around US25,但係食物味道咁好,又坐得咁舒服,貴d都抵la!如果有quick service plan我真係建議黎呢度食一餐,比樂園和酒店的快餐都好食好多,係其中一間我high recommend的quick service餐廳!
 





食完飯都9點,唔行downtown住lu,要早d返酒店休息!聽日要暫別disney,大戰Harry Potter la!

沒有留言:

發佈留言