2012年4月1日星期日

奧蘭多十一天夢想成真之旅 ~ Day 4 (上)

Day 4 Islands of Adventure

今日好興奮,係我其中一個好期待的orlando part,就係去探Harry Potter la!雖然唔係哈利迷,但都算係陪住我成長的一個character,movie又好睇,我仲有買佢前4集的原著ga!所以一早已決定要來一日Islands of Adventure玩la!

Orlando的Universal Studio分2個theme park,分別係傳統的universal和主要玩刺激野的Islands of Adventure!本來universal啱我地玩d,但Harry potter座落在Islands of Adventure內,又唔想買one day two park貴咁多又未必玩得晒,所以決定主攻Islands of Adventure la!反正已玩過大阪的universal,其他game留番下次去西岸個universal先玩la!

由於universal唔係在disney resort附近,所以沒shuttle bus搭,曾經研究過搭巴士,不過orlando的巴士好疏,在disney去universal要轉幾次車,好唔方便!又想早d去到,所以都係搭taxi la!之前一晚call左yellow cab,為了準時在8點開園時到達universal,book左7點半在酒店出發,搭taxi一條直路,約15mins就到la,果然係用錢買時間,搭巴士沒個半鐘都唔到呀!溫馨提示美國係小費國家,Taxi在跳錶上要加20%小費,total大約搭左US40!


Taxi停在universal外圍,經過universal的citywalk,有指示分開兩邊,今次見唔到地球的地標 (在universal個邊),反而係一條好奇怪的柱!見到呢條柱,代表Islands of Adventure到la!之前睇blog都知自從Harry Potter個land開左後,人多左好多!今日一見果然係咁,我地一開門8點已到,但園內已經好多人!雖然知道有neighbourhood hotel有提早1hour入園,不過真係估唔到咁多人!最搞笑係一路行d area係沒人玩架,個個有志一同咁向住同一方向進發!



一路行都不斷見到路牌,所以唔驚蕩失路!


過左一條橋,見到霍格華茲城堡,終於到The Wizarding World of Harry Potter la!由入口行到個land都要成10幾mins,好遠!



見到Hogsmeade大門口,好興奮!變成了麻瓜一員,進入Harry Potter的世界la!Welcome to Hogwarts!!!



唔去活米村住,先去霍格華茲城堡,要去玩Harry Potter World中最受歡迎的game!



即刻去排Harry Potter and the Forbidden Journey,咁早都已經好多人排隊la!呢個game排幾耐都抵,簡直係成個trip的highlight!之前我都去過好多樂園,但都未玩過一個咁amazing的game!!!



成個game係在霍格華茲城堡內,雖然排隊要一個鐘,但都有好多Harry Potter的場景睇,都唔會悶呢!未入城堡前要寄低所有物品,locker頭1hour免費!有玩開機動遊戲都知,寄得locker既game刺激程度一定唔嘢少,都有d驚太刺激ga,但一場嚟到,驚都一定要玩ga la!放低行李就正式進入個game la,首先會經過學園的溫室,之後入到城堡就會有不同場景睇,例如校長室、會郁的畫等!之後會係balcony度見到哈利、榮恩和妙麗的投影,都唔得講過乜lu,只係見完主角就正式玩game la!





個game其實結合3D和真實場景,戴上似360度過山車的安全帶,坐上四人一排的飛天椅,跟住Harry Potter上天下海,飛來飛去,刺激得來超級好玩!其實個game的technic有d似我以前在Universal Studio Japan玩的Spiderman,但係高科技好多,3D場景時好似真係坐緊掃把飛翔於Harry Potter的世界,忽然又飛入真實的場景又有蜘蛛噴火龍等,結尾就係到球賽場地去睇魁地奇球賽!4分幾鐘完全沒悶場,雖然個椅飛得好勁仲有個位180度仰視,但場景吸引令你好似置身其中,忘記左d離心力,十個好玩!!!依家諗起都仲想玩呢!不過想玩呢個game一定要早去呀,我地玩完出來都係9點半,已經見到要排120mins la!個樂園已經人頭湧湧,另外2個game都係過山車沒乜興趣,去睇下活米村的場景la!



成個Harry Potter World的工作人員都係著住四個學院的校服,和他們影相仲會配合不同學院的style有不同的表情!


活米村內都係人山人海!!!


見到Three Broomsticks,係一間餐廳!



仲有Hogwarts express和Hogsmeade Station,d detail位做得好好,仲有埋Timetable and fares!不過就沒9又3/4月台,有埋仲正呀!




成個The Wizarding World of Harry Potter俾我的感覺好好,除左有個咁好玩的game,其他area都好努力營造在Harry Potter世界的氣氛,detail位又做得細緻,聽聞Orlando個Harry Potter World會擴建連接埋London和Hogwarts,係真就好喇!好期待!!!

沒有留言:

發佈留言