2017年5月7日星期日

2016 西地中海遊輪+冰島

第一次坐Royal Caribbean的船,仲要係落地幾個月的新船Harmony of the Seas,果然好大好新,房亦算夠大,不過我呢程係full晒,6千幾個乘客,人太多,缺點亦係食野時浮晒出來...自助餐每個時段都人山人海,簡直一位難求,dinner我揀左my time dining,亦早早係網上book晒位,但係都要等半個鐘到,如果沒book位條龍更加長到飛起!另外試左兩晚收費餐廳,完全唔掂,唔駛試!

不過RCL係娛樂方面的確係強項,好多野玩,係架船度根本唔會悶,仲有夢工場公仔,幾個大show亦不錯,每晚都玩到好夜先瞓^o^而且值得一讚係雖然人多,上落船好快好順,安排得幾好!

1) Show

呢架船我覺得娛樂方面的確好出色,節目又大型又好睇,而且又多元化,呢d係細船沒辦法可比的。首先講下佢有4個大show,每個show大概有2-3場,一定要提早預訂,尤其係Grease,唔係真係有機會沒位(除非肯企足成個鐘除外):

Grease
呢架船的主打大show,係Royal theater上演,有三層樓,全長個半鐘,參考百老匯音樂劇的standard。個show真係有幾多演員,場景ok,而且d歌好聽,人又唱得好,雖然我唔太識d歌,都唔會覺得悶,謝幕時大家仲企晒起身拍掌!值得一提係我覺得個半鐘的長度對我呢d唔太了解musical既人其實幾好,時間太長一定會悶親...

Columbus, Musical
呢個係RCL的自製音樂劇,都係Royal theater上演,全長50mins。可能係自製關係,明顯比Grease差幾皮,無論歌和演員都沒甘好,個story都幾悶,除左道具有隻真船,同埋ending幾surprise外,其他野都比較普通...

The Fine Line
呢個show highly recommended,好好睇!係6樓船尾的Aqua theater上演,全長45mins。其實係一個跳水表演,個台好似水舞間甘可以陸地變水池,有跳水,空中飛人,水中舞蹈等,佢用盡晒個戶外theater做左好多高難度動作,有d位真係估佢唔到,very good!

1887: A journey in time
又係另一個場景的show,係4樓的Studio B上演,全長45mins。呢個係不停轉換場景的花色溜冰表演,又夾左d小型魔術,花色幾多,場景又靚,連地板都會轉色,幾唔錯!

除左以上的大show,其他仲有d唱歌、跳水的細型show...今次RCL的show真係幾特別,可能架船大,多左唔同的theater,所以可以做多d不同類型的show,至少唔會其他船唔係歌舞就係魔術,亦睇得出有諗頭,值得俾讚!不過有樣野唔知點解,之前上其他郵輪睇show或者睇musical,一向都係不准錄影拍攝,不過RCL每一個show都有好多人公然攞住相機手機錄video,係RCL俾錄影or執行得唔嚴就唔知啦...

沒有留言:

發佈留言