2015年5月17日星期日

2014 加勒比海遊輪之旅

又到每年一度的長線,因為上年試過Disney Cruise太好玩,所以2014年揀左新船Disney Fantasy遊加勒比海8日7夜,仲要有3日Sea Day,可以慢慢歎!加上14年Universal新開左Harry Potter的新area 斜角巷,作為樂園fans,梗係第一時間要試!

已經玩過兩次,又沒乜新野,今次沒玩Disney,基本上係Orlando只留一晚。不過岩岩撞正black Friday,樣樣都好平,係Outlet買到唔願走!

第二日book車直奔Port Canaveral,今次book Coco beach Shuttle,好準時,不過因為shared shuttle,等下人都要個幾鐘先到。見到Disney Fantasy,果然係姊妹船,同上年Disney Dream外型一模一樣!Disney Fantasy,作為Disney Cruise的第四艘遊輪,有好多新設施,基本上就係一個移動的迪士尼。今次都係住露台房,Disney的房係遊輪來講算係大,最好係廁所和沖涼房分開,方便好多!Dinner分兩個session,食既係3 course dinner,味道我覺得好ok,當然唔可以同星星餐廳比,不過我覺得比好多餐廳好食!玩的地方,雖然有3日sea day,係船上永遠唔會悶,有好多好多的activities等住,cooking lesson、yoga、cycling,各適其適...最好玩的當然唔少得Disney cruise獨有的Aqua Duck!還繞成個甲板的海上過山車,快一陣又會慢d俾你睇下海上風景,十個好玩!!!


 
而且disney cruise比其他cruise正的地方,係有好多disney公仔可以影相,有d衫仲係cruise限定,disney fans最開心!仲有每晚有show睇,有三晚仲係broadway show,我覺得fantasy的show比dream好睇,淨係aladdin 個show都值回票價!當A whole new world響起,大家都好興奮!除左main theater的show,disney仲有好多甲板主題show,sail away party和see you real soon的farewell party之外,仲有christmas party,同埋得加勒比航線有既的海盜之夜,大人細路齊齊扮海盜,成個甲板氣氛熱烈,加埋海上放煙花,好正!此外,cruise會有disney的未上畫3D電影,上年係frozen,這次係big hero 6,仲會播好多次^o^
 

今次行東加勒比海,老實講port adventure沒特別,都係d沒乜野睇陽光小島,不過聖胡安都值得一遊,話晒係世界文化遺產,望海的保壘都叫有d特色!



當然最正係上disney的private island Castaway Cay啦!唔計形形式式的水上活動,淨係個海已經好清好靚,水又淺,美中不足係一條魚都沒...島上仲有bbq,基本上玩下hea下就一日了!
 
 Disney落船後,即刻到universal studio新開的斜角巷遊覽,人好多好多,要讚一句detail位做得好正,真係好似倫敦街景,king cross station就係連接另一個樂園The Wizarding World of Harry Potter的Hogwarts Express ,不過我幾年前玩過,而且依家大阪又有,今次沒時間玩啦!黎得斜角巷,最期待的當然係最新的大ride - Harry Potter and the Escape from Gringotts!門口就係Gringotts Bank入面,harry potter場景重現,經過銀行櫃位,仲要搭電梯,就到左坐車的地方啦!坐上好似mummy的過山車,跟住harry potter和佛地魔開戰,一個又一個的場面,場景好真實又靚,好好玩!不過刺激度就不及另外個game Harry Potter and the Forbidden Journey,總之係各有各好玩!
 
  
 
 
 
玩完Orlando之後飛番紐約玩兩日,陪人玩下d大路景點,自由神像、華爾街、世貿、帝國大廈,之後到第五大道和時代廣場shopping,十幾日行程就完滿結束了! 

自從兩年前初試就愛上了郵輪旅行,唔駛搬酒店就可以跟住架船到好多沿海地方,係遊輪度好舒服,又多野玩多野食,比陸地旅行relax好多,下一站Disney Magic!

沒有留言:

發佈留言